Levering en verzending

U kunt uw bestelling op twee manieren gemakkelijk volgen:


  • Door naar de rubriek "Bestellingen" van je Mijn Chicco-account te gaan en op de tracking link te klikken;
  • Door de verzendbevestiging te raadplegen die u van de vervoerder heeft ontvangen en waarin de link voor het volgen van de zending wordt vermeld.

De gemiddelde levertijd bedraagt 3 werkdagen in België.


De beschikbare leveringsmethode is als volgt:


  • STANDAARD LEVERING: gratis voor alle bestellingen boven 49,90€, en 6€ voor bestellingen onder dit bedrag. De dag voor de levering bevestigt de vervoerder u per SMS het adres en het tijdstip van levering. Leveringen op zaterdag, zondag, feestdagen en buiten het nationale grondgebied zijn uitgesloten. Cadeaubonnen en cadeauverpakking zijn niet inbegrepen in de berekening van de gratis leveringsdrempel.

Nee, het is niet mogelijk om een bestelling buiten België te verzenden, maar op www.chicco.com kunt u het gewenste land selecteren en direct op deze website controleren of de Chicco online shop beschikbaar is of niet. 

Als uw bestelling "In behandeling" is, betekent dit dat ons magazijn deze momenteel voorbereidt. U ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw pakket wordt overgedragen aan de vervoerder voor verzending.

Als uw bestelling "Verzonden" is, betekent dit dat het pakket is toevertrouwd aan de vervoerder en dat u het binnenkort zult ontvangen. Om je zending te volgen, gebruik je de traceercode die je kunt vinden in het gedeelte "Bestellingen" van je Mijn Chicco-account of via de traceerlink in de e-mail die je van de transporteur hebt ontvangen.

Als uw bestelling "Niet geleverd kon worden", uw pakket is in opslag, ontvangt u een e-mail van de vervoerder zelf. Wij adviseren u contact met hen op te nemen om verzending of afhaling te regelen.

De traceerlink is beschikbaar zodra de bestelling is verzonden. U kunt dit controleren door naar de rubriek "Bestellingen" van je Mijn Chicco-account te gaan en op de tracking link te klikken of door de e-mail van de vervoerder te raadplegen, waar de tracking link wordt aangegeven.

Als u uw bestelling nog niet hebt ontvangen, controleer dan de trackinglink en de status op het platform van de vervoerder.


Als uw bestelling niet kon worden geleverd, uw pakket is in opslag, ontvangt u een e-mail van de vervoerder zelf. Wij adviseren u contact met hen op te nemen om verzending of afhaling te regelen.


Als de bestelling is teruggestuurd naar de afzender of verloren is gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen de nodige controles uitvoeren en een terugbetaling doen zodra dit is nagekeken.

Als de ontvangen producten anders zijn dan de bestelde, kunt u ze terugsturen.


Om de retouraanvraag uit te voeren, logt u zich in op uw account op Mijn Chicco, in de rubriek "Bestellingen", kiest u de bestelling in kwestie en selecteert u "Retourneren".


Bij het invullen van het formulier wordt u gevraagd de reden van de terugzending toe te lichten en kunt u éénvan de volgende opties kiezen:


  • Het artikel is defect
  • Het artikel komt niet overeen met de beschrijving
  • Ik heb de verkeerde maat besteld
  • Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
  • Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen
  • Het artikel werd te laat geleverd

Als u de ontvangen producten niet wilt houden, kunt u ze terugsturen.


Om de retouraanvraag uit te voeren, logt u zich in op uw account op Mijn Chicco, in de rubriek "Bestellingen", kiest u de bestelling in kwestie en selecteert u "Retourneren".


Bij het invullen van het formulier wordt u gevraagd de reden van de terugzending toe te lichten en kunt u één van de volgende opties kiezen:


  • Het artikel is defect
  • Het artikel komt niet overeen met de beschrijving
  • Ik heb de verkeerde maat besteld
  • Ik heb het verkeerde artikel ontvangen
  • Het artikel voldoet niet aan mijn verwachtingen
  • Het artikel werd te laat geleverd

Als de ontvangen producten defect zijn, neem dan direct telefonisch of via het contactformulier contact op met onze klantenservice.


U kan ook gebruik maken van de rubriek retourzendingen, in dat geval logt u zich op uw account op Mijn Chicco, in de rubriek "Bestellingen", zoekt u de bestelling in kwestie op en kiest u "Retourzending".


Bij het invullen van het formulier wordt u gevraagd de reden voor de retourzending toe te lichten en kunt u de optie "Het artikel is defect" selecteren, waarna u onmiddellijk wordt doorgestuurd naar het formulier van de klantenservice om uw verzoek in te dienen.

Heeft u het antwoord dat u zocht niet gevonden?