Bestellingen

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, ontvangt u een bevestigingsmail met de details van de gekochte producten. 

Zodra uw bestelling wordt verwerkt, ontvangt u nog een e-mail, gevolgd door de verzendingsmail wanneer uw pakket onderweg is.

U vindt uw bestelnummer in de bevestigingse-mail van uw aankoop of in het gedeelte "Bestellingen" van uw Mijn Chicco-account.

U kan de status van uw bestelling nagaan door naar het gedeelte "Bestellingen" van uw Mijn Chicco account te gaan.


De orderstatus kan zijn :


  • Bevestigd: betaling ontvangen en geslaagd, bestelling in afwachting van verwerking.
  • In behandeling: ons magazijn verwerkt uw bestelling om deze zo snel mogelijk te verzenden.
  • Verzonden: uw bestelling is verzonden.
  • Gedeeltelijk verzonden: we hebben een deel van uw bestelling verzonden, de rest wordt zo snel mogelijk verzonden.
  • Geannuleerd: uw bestelling is helaas geannuleerd
  • Mislukt: uw bestelling is helaas niet betaald.
  • Afgeleverd: uw bestelling is afgeleverd.

U ontvangt altijd een e-mail van ons wanneer uw bestelling wordt verwerkt en wanneer deze wordt verzonden, zodat u uw bestelling kunt volgen.

U kunt uw bestelling op twee manieren gemakkelijk volgen:


  • Door naar de rubriek "Bestellingen" van je Mijn Chicco-account te gaan en op de tracking link te klikken;
  • Door de bevestigingsmail te raadplegen die u van de vervoerder heeft ontvangen en waarin de link voor het volgen van de zending is vermeld.

Het is helaas niet mogelijk een bestelling te wijzigen, maar u kunt deze wel annuleren als deze nog in behandeling is. Neem hier contact op met onze klantenservice.

Zodra de bestelling is geplaatst, is het helaas niet meer mogelijk het leveringsadres te wijzigen.


Als uw bestelling echter niet kon worden geleverd, is uw pakket in opslag en ontvangt u een e-mail van de vervoerder zelf. Wij adviseren u contact met hen op te nemen om verzending of afhaling te regelen.

Als u problemen of vertragingen in de levering ondervindt, volg dan uw bestelling en controleer de status bij de vervoerder.

Als uw bestelling "Niet geleverd kon worden", uw pakket is in opslag, ontvangt u een e-mail van de vervoerder zelf. Wij adviseren u contact met hen op te nemen om verzending of afhaling te regelen.

Als de bestelling is " Teruggestuurd naar afzender", neem dan contact op met onze klantendiesnt.

In geval van betaling met kredietkaart, Paypal of Chicco cadeaukaart, kan de bestelling worden geannuleerd indien deze de status "Bevestigd" en/of "In behandeling" heeft. Neem in dat geval contact op met de klantendienst om uw verzoek in te dienen. 

U kan het aankoopbewijs van uw bestelling downloaden door naar de rubriek "Bestellingen" van uw Mijn Chicco-account te gaan en te klikken op "aankoopbewijs downloaden".

U kunt de aankoopfactuur downloaden, indien deze werd aangevraagd bij het afsluiten van uw bestelling, door naar de rubriek "Bestellingen" van uw Mijn Chicco-account te gaan en te klikken op "Factuur downloaden".

Als een artikel niet op voorraad is, ga dan naar de productpagina en selecteer "Informeer mij over de beschikbaarheid". Wij sturen u een e-mail wanneer het product weer beschikbaar is. 

Natuurlijk, u kan uw bestelgeschiedenis raadplegen in de rubriek "Bestellingen" van uw Mijn Chicco account.

Voor ons bent u uniek en wij willen uw ervaring op Chicco.be onvergetelijk en zo gemakkelijk mogelijk maken. Daarom vragen wij u, om het beheer van uw huidige en toekomstige bestellingen te vergemakkelijken, om u bij uw eerste aankoop te registreren.

U kunt de kortingscode direct in het winkelwagentje gebruiken door de code in het daarvoor bestemde vakje in te voeren.


Controleer de geldigheid en de gebruiksvoorwaarden voordat u de code gebruikt.

Helaas niet, er kan maar één kortingscode per bestelling worden gebruikt.

Heeft u het antwoord dat u zocht niet gevonden?